luni, 13 martie 2023

LA SALA DE NAȘTERI

Azi am fost până la Florin Ticușan la stână, să iau o bombă. Așa le zic ăștia țărani ca mine dar mai cu experiență, la baloții ăia rotunzi de fân sau paie,
Ajung acolo cu tiribomba mea electrică și văd că oamenii erau ocupați cu o treabă extrem de importantă. Dom'doctor Florin Ticușan era la sala de nașteri cu o junincă ce făta pentru prima oară.
Nu-i doctor Florin ci e cioban, are stâna plină cu oi și câteva neastâmpărate de capre, dar ține și câteva vaci frumoase și bine îngrijite.
Am stat să-l aștept, că nașterea era mai importantă decât bomba mea, și dacă tot am așteptat, v-am făcut și filmulețul ăsta, ca să vedeți și voi cum e la sala de nașteri la o stână.
Eu recunosc că e prima oară când văd așa o grozăvie și vă spun sincer că Florin e adevărat doctor, iar eu sunt la pitici cu caprele mele.
Atenție, urmează imagini ce vă pot afecta emoțional. ☺️

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu