duminică, 12 martie 2023

ZAMĂ DEASĂ DE GĂINĂ GRASĂ


 

Mereu am văzut pe diverse grupuri întrebări de genul:
„Dragi mămici, unde găsesc supă gata făcută? sau ...
”Dragi mămici, cum pot să fac o supă rapid, fără să fie plină de E-uri?” sau ...
„Dragi mămici, nu mai am timp. Vin frântă de la serviciu și nu știu cum să ajung mai repede în pat, dar trebuie să fierb carne să-i fac o supă bebelului. Voi cum vă descurcați?”
Pentru ca să le fac viața mai ușoară mămicilor ocupate, și după ce am făcut toate experimentele posibile pe copchilele din bătătură, am produs o supă deasă de pasăre, fiartă și răsfiartă timp de-o zi și-o noapte, de s-a făcut o carne lichidă sadea.
După ce s-a răcit oleacă, am drămuit-o în pungi vidate cât să ajungă pentru masa unei familii și am congelat-o cu noua jucărie de congelare ultrarapidă, care-i păstrează toate cele bune și după decongelare.
Vii acasă obosită, pui 2 litri de apă la fiert, mai pui o pungă de supă concentrată congelată în aceeași oală, mai adaugi sare și condimente, legume sau paste și în 20 de minute e gata supa.
Sau ciorba dacă mai pui și ceva carne.
Sau orice mâncare unde un gust bun de carne este exact ce-i trebuie.
Așa că te-ai scăpat de-o grijă, cu zama deasă din Bucătăria lu'Tăticu?
Comandă aici: m.me/FermaLuTaticu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu